Din anul 1998, de la titularizarea în catedra de Comunicare şi Relaţii Publice (CRP) a Facultăţii de Litere, Universitatea din Bucureşti, a dezvoltat următoarele cursuri, care au figurat ca discipline obligatorii, de bază, în curriculumul catedrei :
- Fundamente interdisciplinare ale Relaţiilor Publice – curs şi seminar interdisciplinar de fundamentare ştiinţifică a RP – anul I, zi şi IDD; cu titlul anterior Modelare interdisciplinară a Relaţiilor Publice;
- Metode şi strategii ale practicii Relaţiilor Publice – curs şi seminar de metodologie a RP, cu elemente de elaborare a procesului de programare în RP, anul al II-lea, semestrul I, zi şi IDD;
- Domenii de aplicaţie ale Relaţiilor Publice – curs şi seminar de metodologie a RP, cu elemente de elaborare a strategiilor de campanie în RP, anul al II-lea, semestrul al II-lea, zi şi IDD;
- Comunicare şi Culturi Organizaţionale – curs şi seminar interdisciplinar de analiză a mediului organizaţional intern, anul al II-lea, zi şi IDD;
- Corporaţii şi Relaţii Publice corporatiste – curs şi seminar specializat de cultură organizaţională şi de analiză etică a mediului corporatist la nivel internaţional, anul al III-lea, zi şi IDD;
- Relaţii Publice pentru organizaţii nonguvernamentale – curs şi seminar specializat de metodologie de comunicare şi RP pentru organizaţii cu scop public nelucrativ, anul al IV-lea, zi şi IDD;
- Introducere în comportamentul consumatorului – curs opţional, cu caracter aplicativ, pentru observarea şi analiza comportamentului de consum contemporan, anul al III- lea, zi;
- Tendinţe actuale în Relaţiile Publice – curs de specializare în cadrul curriculumului Masterat “Modele de Comunicare şi Relaţii Publice”;
- Comportamentul consumatorului. Aspecte actuale – curs de specializare în cadrul curriculumului de Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate ”;
- Elemente de PR şi marketing editorial – curs de specializare în cadrul curriculumului de Masterat “Teoria şi practica editării”;
- Programarea campaniilor de relaţii publice. Issue management, Masterat “Modele de Comunicare şi Relaţii Publice”;
- Comunicare integrată de marketing, Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate ”;
- Comportamentul consumatorului, Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate”;
- Management şi marketing cultural, programul de masterat interdisciplinar
„Spectacol, Multimedia, Societate” (SMS) al CESI, 2010, 2011; - Comunicare, psihologie socială şi strategii de organizare, în cadrul Masteratului Francofon al Centrului de Studii Media şi Noi Tehnologii de Comunicare, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Bucureşti;
- Marketing şi relaţii publice pentru domeniul editorial, în cadrul Masteratului filologic “Teoria şi practica editării”, Facultatea de Litere, Bucureşti.