Cursuri

Din anul 1998, de la titularizarea în catedra de Comunicare şi Relaţii Publice (CRP) a Facultăţii de Litere, Universitatea din Bucureşti, a dezvoltat următoarele cursuri, care au figurat ca discipline obligatorii, de bază, în curriculumul catedrei :

  • Fundamente interdisciplinare ale Relaţiilor Publice – curs şi seminar interdisciplinar de fundamentare ştiinţifică a RP – anul I, zi şi IDD; cu titlul anterior Modelare interdisciplinară a Relaţiilor Publice;
  • Metode şi strategii ale practicii Relaţiilor Publice – curs şi seminar de metodologie a RP, cu elemente de elaborare a procesului de programare în RP, anul al II-lea, semestrul I, zi şi IDD;
  • Domenii de aplicaţie ale Relaţiilor Publice – curs şi seminar de metodologie a RP, cu elemente de elaborare a strategiilor de campanie în RP, anul al II-lea, semestrul al II-lea, zi şi IDD;
  •  Comunicare şi Culturi Organizaţionale – curs şi seminar interdisciplinar de analiză a mediului organizaţional intern, anul al II-lea, zi şi IDD;
  • Corporaţii şi Relaţii Publice corporatiste – curs şi seminar specializat de cultură organizaţională şi de analiză etică a mediului corporatist la nivel internaţional, anul al III-lea, zi şi IDD;
  • Relaţii Publice pentru organizaţii nonguvernamentale – curs şi seminar specializat de metodologie de comunicare şi RP pentru organizaţii cu scop public nelucrativ, anul al IV-lea, zi şi IDD;
  • Introducere în comportamentul consumatorului – curs opţional, cu caracter aplicativ, pentru observarea şi analiza comportamentului de consum contemporan, anul al III- lea, zi;
  • Tendinţe actuale în Relaţiile Publice – curs de specializare în cadrul curriculumului Masterat “Modele de Comunicare şi Relaţii Publice”;
  • Comportamentul consumatorului. Aspecte actuale – curs de specializare în cadrul curriculumului de Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate ”;
  • Elemente de PR şi marketing editorial – curs de specializare în cadrul curriculumului de Masterat “Teoria şi practica editării”;
  • Programarea campaniilor de relaţii publice. Issue management, Masterat “Modele de Comunicare şi Relaţii Publice”;
  • Comunicare integrată de marketing, Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate ”;
  • Comportamentul consumatorului, Masterat “Consultanţă şi expertiză în publicitate”;
  • Management şi marketing cultural, programul de masterat interdisciplinar
    „Spectacol, Multimedia, Societate” (SMS) al CESI, 2010, 2011;
  • Comunicare, psihologie socială şi strategii de organizare, în cadrul Masteratului Francofon al Centrului de Studii Media şi Noi Tehnologii de Comunicare, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Bucureşti;
  • Marketing şi relaţii publice pentru domeniul editorial, în cadrul Masteratului filologic “Teoria şi practica editării”, Facultatea de Litere, Bucureşti.
Publicitate

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.