Lucrări / intervenţii la conferinţe internaţionale organizate în România
- “Dynamique et complexité interdisciplinaire en communication des organisations”, Colloque International Actualité scientifique en communication des organisations: questionner les nouveaux enjeux, problematiques et pratiques, al XIX-lea Colocviu Bilateral Franco-Român în Ştiinţele Informării şi Comunicării, Bucureşti, 14-16 martie 2013;
- Workshop cu tema „Rolul Acordurilor de la Stockholm în creşterea importanţei strategice a Relaţiilor Publice”, în cadrul conferinţei internaţionale a ARRP în asociere cu Facultatea de Litere (UB), Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice, 29 octombrie 2011, Bucureşti (cu participarea lui Toni-Muzzi Falconi, Global Alliance şi Sue Wolstenholme, CIPR);
- Seminar internaţional Cum obţii o dublă certificare cu recunoaştere în marketing şi comunicare, organizat de Facultatea de Litere (UB), Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice, în cooperare cu Institutul de Marketing, Oxford College of Marketing, The Chartered Institute of Marketing (CIM) şi The Money Channel, Bucureşti, Facultatea de Litere, 26 octombrie 2011;
- “Creşterea şi descreşterea omului public”, Colocviul internaţional al Departamentului de Comunicare şi Relaţii Publice, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, organizat în cooperare cu CESI şi proiectul EDUCAŢI- Excelenţă Doctorală Umanistă în Cercetare: Aplicaţii şi Teorii Interdisciplinare, POSDRU/6/1.5/S/2, Bucureşti, 27-28 mai 2011;
- Intervenţie în sesiunea plenară a Conferinţei finale a proiectului „Studiu privind transformarea politicilor de responsabilitate socială corporativă în pârghii ale dezvoltării durabile a României”, Grantul RSC.DDR.2010, Contract CNMP 91.030/2007, Bucureşti, 29 noiembrie 2010;
- Intervenţie în cadrul Seminarului de evaluare finală a rezultatelor cercetării de etapă din cadrul proiectului „Studiu privind transformarea politicilor de responsabilitate socială corporativă în pârghii ale dezvoltării durabile a României”, contractat de SNSPA cu Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică (ANCS) pentru perioada 2007-2010, contract nr. 91-030/2007, Bucureşti, 22 noiembrie 2010;
- Intervenţie în sesiunea plenară de deschidere a Conferinţei Internaţionale de Marketing Direct „Marketing în Direct”, Bucureşti, 21 octombrie 2009 http://www.marketingindirect.ro/speakeri;
- “Altruismul corporativ, o cale de ieşire din criză?”, Conferinţa Responsabilitatea socială corporativă şi dezvoltarea durabilă, 10 aprilie 2009, Bucureşti, organizată de Facultatea de Comunicare şi Relaţíi Publice a SNSPA, Grantul RSC.DDR.2010, Contract CNMP 91.030/2007. http://rsc.comunicare.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=61;
- Prezentarea sintezei raportului de cercetare“Analiza strategiilor de comunicare ale instituţiilor publice din România în contextul integrării în Uniunea Europeană” şi masa rotundă Practici europene de relaţii publice, având ca invitat pe dr. Jon White din Marea Britanie, în cadrul conferinţei finale a proiectului, cu titlul Structuri de comunicare şi relaţii publice în instituţiile publice din România – starea actuală şi tendinţe, Bucureşti, 20-21 iunie 2008;
- ECREA Organisational and strategic Communication Section, Fundamentals of Corporate Communication: Current Trends and Perspectives.Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Litere, 1-2 iunie 2007;
- “Constraste în campania de relaţii publice”, 2 noiembrie 2007, The Big Picture, MH Media Solutions, ediţia a III-a, World Trade Center, Bucureşti, 1-2 noiembrie 2007 http://www.thebigpicture.ro/HTML/work.html;
- Pre-conferinţă, sesiune deschisă a ECREA şi panel de sinteză Current trends in corporate culture and communication, în cadrul Conferinţei internaţionale „Fundamentals of Corporate Communication: Current Trends”, organizată de Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice al Facultăţii de Litere, Universitatea din Bucureşti, în asociere cu cel de-al XIV-lea Colocviu Bilateral Franco-Român cu tema„ Corporate media and media culture”, Bucureşti, 1-2 iunie, 2007;
- Corporate Governance and Corporate Social Responsibility, International Colloquium of the Department of Communication and Public Relations, Facultatea de Litere, Bucureşti, mai 2006;
- Corporate Culture and Social Responsibility, Forum organized by “Dilema Veche” Review, New Europe College, EIT / Volvo Importer and Foundation Life for Life, Bucureşti, martie 2006;
- Towards a Humanistic Vision in PR, Colloquium of Department of Communication and Public Relations, Facultatea de Litere, Bucureşti, 2005;
- Techniques or Ethics in PR, Colloquium of Department of Communication and Public Relations, Facultatea de Litere, Bucureşti, 2005;
- Internal Corporate Culture and Public Relations, Facultatea de Jurnalism, Sibiu, 2005;
- Curriculum challenges in PR studies as regards the Bologna process, Facultatea de Comunicare și Relații Publice David Ogilvy, Bucureşti, 2005;
- „Teorie literară şi modele de comunicare publică – interferenţe”, în cadrul Conferinţei internaţionale Locul şi rolul teoriei literare în câmpul disciplinelor umaniste. Didactica teoriei literare, Bucureşti, 9-10 decembrie 2005;
- „Managementul calităţii în dezvoltarea resurselor umane”/ Quality management in HRD, ETF Advisory Forum meeting of the South Eastern Europe Regional Group, Sinaia, 27-28 iunie 2005;
- „O marcă de succes, un nume răsunător. O discuţie liberă pe marginea sonorităţii unei mărci de succes”, Seminarul Mărci de succes, Bucureşti, 28 ianuarie 2004, organizat de International Advertising Association (IEA);
- „Campusul virtual Litere – ID” , în Conferinţa Academiei de Studii Economice, Universitatea Virtuală în România, 6-7 noiembrie 2003, organizată în colaborare cu Asociaţia Studenţilor Europeni din Bucureşti;
- “Comunicarea în organizarea evenimentelor – un Babilon modern”, comunicare susţinută în cadrul seminarului de sinteză al Romanian Convention Bureau (RCB), Bucureşti, 24 septembrie, 2003;
- “Relations publique vs publicité dans la formation de l’opinion publique en Roumanie”– comunicare susţinută în cadrul Congresului Internaţional Francofon, domeniul Sciences de l’Information et de la Communication, Bucureşti, 28 iunie –2 iulie 2003 ;
- “Disfuncţii culturale în comunicarea organizaţională internă” – comunicare în cadrul Congresului Studenţilor la Comunicare, organizat de CERP Students România, Bucureşti, 10-12 mai 2002;
- „Comportamentul consumatorului” – comunicare în cadrul secţiunii I a Colocviului EURO-MARKETING, ediţia I, World Trade Center, Bucureşti, 9 aprilie 1997;
- „Curriculum pentru lectura generalizată” – workshop desfăşurat în cadrul celei de-a V-a Conferinţe a AROL -„Lectura şi noi dezvoltări curriculare”, organizată de Asociaţia Română de Lectură, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei şi Universitatea din Oradea, Oradea – Băile Felix, 20-22 octombrie 1995;
- „Modelarea contextuală – un demers de autoformare” – comunicare susţinută în cadrul Sesiunii anuale de Comunicări ştiinţifice a Universităţii din Oradea, 2-4 iunie 1995;
- „Identitate şi diferenţă în educaţie„ – lucrare susţinută la Simpozionul internaţional Ştiinţele educaţiei şi formarea continuă a adulţilor, organizat de Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca – Catedra de Ştiinţele Educaţiei, 3-4 iunie 1994;
- „Lectura emergentă – o problemă de comunicare” – comunicare susţinută în cadrul mesei rotunde „Optimizarea lecturii”, la Simpozionul „Studiul comunicării umane” organizat de GRAL şi SGR, Bucureşti, 8-10 octombrie 1993;
- „Educaţia pentru lectură în procesul de alfabetizare funcţională” – lucrare prezentată la Colocviul Naţional pentru Lectură, Suceava, 5-7 decembrie 1991.